Daugybė laimėtų konkursų ir tarptautinį pripažinimą pelniusių įrašų pristato GUSTAV PIEKUT kaip jaunąjį pianistą, su kuriuo reikia skaitytis. Dar jam studijuojant, Danijos ir užsienio kritikai gyrė jo grojimo techniką, inteligenciją, grakštumą ir jėgą. Neseniai „Naxos Records“ išleido antrąjį jo albumą „Towards the Flame“. „Taip groti gali tik tikras muzikos poetas, tikras garso menininkas“, rašė tarptautinis muzikos žurnalas „Pizzicato“, skyręs pianistui „Supersonic Pizzicato“ apdovanojimą, o „BBC Music Magazine“ pažymėjo: „Piekut pataiko į aukso vidurį tarp techninio tikslumo ir nestandartinio braižo“. Įrašas buvo nominuotas Tarptautinių klasikinės muzikos apdovanojimų „Solo albumo“ kategorijoje. Svarbiausi 2022-23 sezono koncertai: pasirodymai su Kopenhagos filharmonijos orkestru (Rachmaninovo 3-iasis fortepijoninis koncertas), Kolumbijos nacionaliniu simfoniniu orkestru ir Odensės simfoniniu orkestru (Brahmso 2-asis fortepijoninis koncertas), Slovakijos Košicės valstybiniu orkestru (Prokofjevo 3-iasis fortepijoninis koncertas), Magdeburgo teatro orkestru (Beethoveno 5-asis fortepijoninis koncertas), Orhuso simfoniniu orkestru (Chopino 2-asis fortepijoninis koncertas), taip pat keletas rečitalių, pasirodymų festivaliuose ir kamerinės muzikos koncertų Danijoje ir užsienyje. Po studijų Gradus pianistų mokykloje pas Martin Lysholm Jepsen, Gustav išvyko į Vokietiją, kur Berlyno menų universitete buvo profesoriaus Klaus Hellwig mokinys. Debiutiniame įraše Piekut ėmėsi vieno iš kertinių fortepijono literatūros opusų – Beethoveno Diabelli variacijų. „Jaunasis danas įrodė, kad yra vertas rizikos“, rašė britų žurnalas „Pianist“; „[jis] klausytoją vedasi į nepaprastai įdomią kelionę po sudėtingą Beethoveno peizažą“.
Rued LANGGAARD (1893–1952)
„Sponsa Christi taedium vitae. Fantasia virtuosa“ BVN 297
Mikalojus Konstantinas ČIURLIONIS (1875–1911)
„Miražas“, VL 175
Elegija, VL 191
Preliudas, VL 304
Preliudas, VL 342
Preliudas, VL 344
Preliudas, VL 338
„Mūsų dainelės“, VL 279
Preliudas, VL 188
Robert SCHUMANN (1810–1856)
Fantazija C-dur, op. 17:
Durchaus fantastisch und leidenschaftlich vorzutragen; Im Legenden-Ton
Mäßig. Durchaus energisch
Langsam getragen. Durchweg leise zu halten
Frédéric CHOPIN (1810–1849)
Scherzo op. 31